joi, 23 ianuarie 2014

Prostia de a crede in vise!!


     Nu vreau sa o lungesc prea mult cu introducerea asa ca o sa prezint pe scurt situatia ca mai apoi sa intelegeti povestea.
     Aveam o relatie de vreo 2 ani cu un baiat cu care stateam in aceiasi casa(of course cu tot neamul)-Ei si cum  eram eu asa de indragostita de el,mai mult obsedata zic eu ce zici ca intr-o seara adorm eu pe pieptul lui "paros" si ma trezesc in toiul noptii ca ma luasera transpiratiile si mai sa il iau la bataie din somn pe saracul "papusel"-motivul:visasem oameni buni ca alex (asa il chema pe individ)avea o amanta (cristina) si nu mai zic scenele de dragoste ce imi apareau in "minunatul meu vis"...pe aceasta cristina o avea trecuta in telefon FLORIN ITM (ITM fiind firma la care lucra el si Florin asta era un coleg de munca pe care eu nu il stiam).Visul parea atat de real incat am crezut ca am o premonitie :)) Asa ca "mama Omida"(adica eu) se trezeste din somn la 3 dimineata cu o falca in cer si una in pamanat :
-Gata te-am prins!!(imi zic eu in gandul meu panicat)
Si da-i frate si cauta prin telfonul lui disperata mesaje,apeluri etc.ajung in agenda telefonului si acolo,stupoare,dau de acest "Florin ITM"-tremuram din toate incheieturile ca nu puteam crede ca minunatul meu vis parea a fi adevarat.Iau nr.de telefon a acestui baiat fiind convinsa ca in spatele acestuia se ascunde domnisoara Cristina.Ma pun la somn din nou....se face dimineata imi iau iubitelul la intrebari subtile ca poate aflu ceva ...hmmm...nimic.La 11:00 ma pun eu sa sun la numarul ala:
-Te rup daca raspunde o "ea",te las,dar inainte iti dau foc la casa,te tai,te omor.....(aberam in mintea mea).SUN (am uitat sa formez nr ascuns)si raspunde un baiat...mare galagie,mai multe voci de baieti....INCHID!!Nu trec 2 minute ca ma suna "alex":
-Bah,acum ACUM imi spui ce treaba ai tu cu Florin!!!
-Mah,stai nu urla(eu,printre rasete si panica-explicai la om ca ai visat si te-ai pus sa suni lumea sa verifici-nu aveam cum)
-Ce sa stau ,vin acasa iti rup capul ai auzit???Cu Florin,mah???Altul nu ti-ai gasit???Si de unde plm il cunosti???Nu nu vreau sa aud nimic...acum vin acasa !!!bip bip...
In stare de soc!!!!Ma pierdusem si stiam ca nu o sa dureze mai mult de 15 min sa apara pe usa si nu aveam o explicatie logica!!Si uite ca intra
-iub,stai sa vezi..blah,blah!!!
Ii zic eu toata intamplarea,ma crede dupa vreo 2 ore de explicatii ,se pune jos si incepe sa rada!
-Pai ,mah ,tu stii ca l-ai sunat la pauza de masa eram toti 12 baieti acolo cand asta urla in gura mare ca l-a sunat un nr cu 110 la sfarsit(numar ce mi se parea cunoscut-zice el)si cand ii zic sa il spuna pe tot atunci imi dau seama ca e nr tau ,m-am ingalbenit si toata gasca da-i rasete si glume ca femeia ta umbla cu Florin-si acum cum dracu sa le zic ca tu crezi in semne "preamarite" si vise "**ç%%ç*&/"-o sa le zic ca ai fumat ceva!
DA....aveti griji fratilor,iubirea ne ia mintile la toti!Uite asa am aparut eu intr-o disperata !!!
Povestea de amor nebun intre noi s-a terminat cateva luni mai tarziu datorita unei "Cristine"dar asta era reala.
Deci pot spune ca pana la urma visul s-a adeverit,nu?? :D